فتاة وصديقتها تفعلنا شئ لم يخطر ببالكم


انا مصرية 23 سنة وعايشة في بلد خليج واتعرفت من 4 شهورعلي بنت بردو مصرية من نفس سني ومن اول مرة شفتها حبيتها واتعلقت بيها جدآ وحسيت ده منها كمان واحنا حاليآ شبه عايشين مع بعض كنت دايمآ بحب ابصلها ومشلش عيني من عليها طول الوقت وهي كمان بدلتني نفس الاحساس وكنا بنام ونحضن بعض وكانت بتقولي بحسك بنتي وتحضني اوي وانا كنت حابه اني اكون قريبة منها كده وفي يوم كنا نايمين جنب بعض ومكنش جايلنا نوم قربت مني وباستني انا في الاول انفزعت مع اني كنت حابة ده وشوية شوية علاقتنا بدأت تتطور وبقت تبوسني كتير وانا في وقتها بحسها عشيقي وهي بتحس ان انا عشيقتها بعدها بدأنا نعمل السحاق مع بعض من حوالي شهرين ممكن مرة في الاسبوع بس بعد ما بنعمل كده بحس بالندم اوي ومع العلم اننا مش بنفوت فرض..دلوقتي انا وهي اتفقنا علي اننا نبطل نعمل كده خوف من ربنا وعقابه لاننا دايمآ بنبقي حاسين ان ربنا هيعاقبنا في حد قريب مننا واتكلمنا في الموضوع ده وخلاص اتفقنا نبعد قالتلي مش هنشوف بعض خالص لمدة 3 شهور وانا حاجة زي كده تعباني اوي اتعلقت بيها جدآ ومش عارفة هعرف اكمل وابعد عنها ولا لا..مع العلم اني بحبها مش حب السحاق
div style="text-align: center;">

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق