خطيبي يموت في الصدر الكبير .., وانا مش عارفه اعمل ايه

السبت، 22 يونيو، 2013

خطيبي يموت في الصدر الكبير ..و انا أعاني

أنا آسفه جدا اذا كان راح طول عليكم
لكن تعبت و ضروري حدا فيكم يساعدني .انا راح احكيلكم قصه معاناتي و الي عندها حل ما تبخل عليا الله يناولها الي في بالها
انا مخطوبه و الحمد لله عقدت على سنه الله و رسوله الكريم ابلغ من العمر 24 سنه
و الحمد لله الحمد لله اني و خطيبي زي العسل متفقين على كل شئ و علاقتنا و لله الحمد زي الفل.بس المشكله فيني مش في حبيبي
هو كتير يحب يتغزل في جسمي و يبص على كل مكان و يمدحني و يقلي انتي قمر و جسمك حلو.و هو شديد الملاحظه .لما نكون قاعدين مع بعض يكلمني و عينيه بتشتغل و بالليل لما نتكلم على الموبايل يقعد يوصف فيا .........المصيبه و الي راح يجنني انوهو يموت في الصدر الكبير
و انا مش بس صدري صغير المشكله اكبر من كدا بكتير انا عندي الثدي الي في اليمين اصغر بكتير من الشمال و هو كذا مره يسألني عن نوع الستيانه الي بلبسها .اذا كان من النوع الي ينفخ الصدر و لا لاء اكيد لانو عايز يعرف حجم صدري
و كل الملابس الي يجبهالي .اللانجري و قمصان النوم معظمها تكون مفتوحه على مستوى الصدر..و انا لما بجربها ببكي بحرقه طول الليل.
و مره قلي انو مش ارح يسمحلي البس الستيانه ابدا في البيت.و انا يومها كنت راح انفجر و ابكي قدامو لاني من غير الستيانه راح اتفضخ و الله مش عارفه للحين رده فعلو لما يعرف بالموضوع بموت بس لما بفكر في الموضوع
بنات انا رحت الدكتور من فتره بس الله يسامحو قلي هذا شئ طبيعي لانك نحيفه و اول ما يزيد وزنك راح يكبر صدرك و وصفلي دوا يفتح الشهيه.و الحين انا مليانه الحمد لله لكن الاختلاف صار واضح جدا.حتى اني بعمل قطنه على ثديي من الناحيه الصغيره خاصه قدام خطيبي.
جربت الحلبه و زيت الحلبه لحد ما كرهتها وبعض الكريمات بس مافي اي نتيجه.هاذ الموضوع راح اجنني .ساعات بقول ابطل و ما اتزوج ابدا
و ياخوفي اخسر حبيبي بسبب هاذ الموضوع .مش لانو صدري صغير.بس انا خبيت عليه و خليتو يتوهم .ساعدوني ولو بنصيحه كيف اتصرف معاه.ربنا يجازيكم ................................في الأخير آسفه لو كلامي يخدش بالحياء و آسفه لاني طولت عليكم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق