أخي تحرش بي في الصغر.. ولا أدري ماذا أفعل؟!

أخي تحرش بي في الصغر.. ولا أدري ماذا أفعل؟!

السلام عليكم.. أنقذوني أرجوكم أنا إنسانة محطمة...أنا بنت 20 سنة اتعرضت وأنا صغيرة لتحرشات من أخويا اللي أكبر مني بسنتين..ماكناش نعرف إن ده غلط لحد ماوصلت لسن 11 سنة وعرفت إن ده حرام فوقفته عند حده.
أنا مش فاكرة إنه دخل حاجة جوايا، أنا مرعوبة من موضوع الغشاء وحاولت أفحص نفسي ماشوفتش حاجة،قلت لوالدتي إن عندي التهابات ورحت لـ 3 دكاترة كلهم فحصوني ومحدش فيهم علق على الغشاء.
الأولانية قالت لي أحزق وقالت إن عندي شوية التهابات والتانية قعدتني على كرسي الولادة وسلطت ضوء وبعد ماخلصت قالت لي إني طبيعية تماما.
أنا في كلية الطب وعارفة إن في أنواع كتير من الغشاء وخايفة أكون فقدته بسبب الماضي اللي ماليش ذنب فيه،مش عارفة لو مانزلش دم في ليلة الدخلة أعمل إيه؟ أقول لجوزي إن أخويا اللي عمل كده؟
أنا عايزة أموِت نفسي أنا كرهت الدنيا وكل حياتي.. أنا بعت لمواقع كتيرة أوي لكن ماحدش عبرني، مع إن ربنا يشهد إني إنسانة محترمة جدا...أنا مش عارفة أعمل إيه...انتوا أملي الوحيد الباقي لي وياريت ردكم عليا يكون بسرعة لأني فعلا بموت كل يوم.
عزيزتي القارئة... لا داعي لهذا القلق الزائد الذي تحول عندك إلى حالة مرضية، فما كان يحدث بينك وبين أخيك في الصغر ما هو إلا لعب عيال وذلك لعدم إلمامكم التام بالعملية الجنسية في هذه السن, ومايزيد من اطمئنانك أنك عرضت نفسك على أكثر من طبيب وكلهم أجمعوا على أنك طبيعية.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق